det är skillnad på att vara en kuk och att ha en kuk

tjaa,haha idag på lunch rasten så tog jag och julia bussen hem till min pappa för att hämta en sladd så vi skulle kunna ladda ner musik sen, men vi springer  ner till bussen så ser vi den åka iväg. asså vi fick typ damp för vi skulle få värsta skällen av läraren och allt om vi kom försent. så vi typ springer från rapsodivägen till skolan på 10 minuter, skoja inte det var sjukt jobbigt asså! men sen när vi kommer till skolan, precis när vi kommer till vårt klassrum så börjar vi, snacka tur liksom ;)
-
sen efter skolan var jag med julia och hugo, hihi vi facerapa honom lite ;) heheh.
så om ni fått nått random och så så kanske det var vi ;) hehehe.
men aja ska tagga puss.
hahaa mobbade, ser utt som om jag har brunt hår, skulle jag passa?
ahaha jag vet att ingen kommer svara men jag frågar ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0