lång historia till en kort text

tjosan! just nu sitter jag  och äter godis och choklad och dricker fanta ;) hihi^^
men iallafall så här har min helg sett ut lite kortfattat.
igår, så sov jag hos matilda med moa och ebba hihi, hade as kul (Y)
fast asså daaamp, min mobil dampa så att mitt alarm ringde klockan 7 fast det var avstängt? men ingen orka gå upp och stänga av det så vi lät den vara men den ringde flera gånger tillslut fick matilda damp och gick upp och kafta mobilen på ig så jag stängde av det, den la jag ner den då ringde den igen jag bah wtf? det står ju att den e av sen går inte inte att få bort det när det ringer heller, så jag dampa och stängde av hela luren :P
men sen så hade alla vi handbollsmatch, vi mötte spåret, vann med 20-11, bra spelat tjejer :D
-
sen gick jag hem duscha  åt lunch och så, sen tagga jag till matilda igen, sen kom ebba och då åkte vi till stan och köpte biljetter till the wave :D :D men sen så kom jag på att jagvillle ha en navelpercing också så jag kööpte en hängande där det står sexy på, skit snygg :)
-
ikväll så skulle jag och mikaela egentligen ha vart, men det gick inte, eller jo jag fick, sen fick pappa reda på att stackars mickan var sjuk och käka pencelin..,. och då gick det inte... FAN!
men aja nu ska jag tjocka i mig lite mer godis och läsk.
puss.

ful på mig jag vet menannars älskar jag bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0