visste ni att..

*mina föreldrar har vart skilda i 4år.
*jag hatar att jag är blond, men är alergisk mot hårfärgning så jag kan inte färga-.- AHAHHAHAHA
*jag vill ha en pojkvän (vem vill inte?)
*jag har spelat handboll i 3 och ett halft år.
*jag ska börja gymma på tisdagar från och med nästa tisdag! ;) awesome.
*jag tycker att killar som har brunt hår är snyggare än dom med blont.
*min allra bästakompis bor i enköping och heter theresa omido, har kännt henne sen jag var fem.
*jag älskar mina kompisar mer än familjen nästan.
* min mamma är den bästa i mitt liv.
*jag är socker beroeende.
*jag fyller år den 9 november 1998.
*jag har ALDRIG i hela mitt liv rökt,  inte ens testat. STOLT!
*jag kommer döda nån om jag inte får en iphone snart!
*jag är halvnorsk.
*jag har ett riktigt syskon, johanna, och två lotsas, johanna och kevin.
*jag är lite bortskämd....
*vi har precis skaffat en yakutzi (?) :D
* jag har aldrig varit RIKTIGT kär i någon.
*min farfar dog dagen innan jag föddes av en hjärtattack!.
*jag kan vara riktigt bitchig mot den jag inte gillar :P
*jag är 162 cm lång.
*jag tycker justin bieber är bra och snygg men är inget fan.


så där fick ni typ 25  saker ni kanske inte visste om mig :)
inget smink, hihihhahahhohohohohhhöhöhhöhöhhihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0