no life

Du heter: caroline nilsson

Smeknamn: carro

Låt som när du är ledsen sörjer till? some say love..

Beroende av: Mobilen,datan,coca cola :P


Vad tror folk om dig? Inte vet jag. Vissa tror jag är en jätte glad och snäll,rolig tjej andra tror att jag är dryg, kaxig..


Stämmer det? Det första hoppas jag. 


Vad får du oftast komplimanger för? ögon&hår

Hur imponerar man på dig? Va dig själv, ha humor.

Brukar du skratta för dig själv? haha det händer iblan ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? caroline svara för fan :o <3

Var bor du? skogås


Trivs du där? Gör jag väl.

Har du haft sex idag: Nopp


Hur svarar du i mobilen: Hallå


Vem ringde du senast?: julia tydligen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg :P.


Antal timmar sömn inatt: 9 drygt


Sov du ensam: nej, med matilda


Brukar du komma i tid: Oftast 


Hur känner du dig nu: Lat, uttråkad

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och rosa


Vad tycker du om fötter: fula och stoora -.-


Vad saknar du: bästis theresa :(


Hade du en bra kväll igår/vad gjorde du: Den var väl bra  va med matilda, såg på film

 

Favorit dryck på morgonen: äppeljuice eller oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig: 2-3 om jag bara är hemma.


Är du blyg? ja,ifall jag är med nån jag inte känner så bra.annars är jag inte det.

Sysslar du med någon idrott/ vad har du sysslat med?: jag spelar handboll,har gått på dans,fotboll och jymnastik


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: gör jag väl


Har du spytt offentligt: Haha.. tyvärr ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Frågan är - vad skulle jag inte göra`?

Är du nöjd med ditt liv: oftast så


Är du bortskämd: nej, tror inte det iallafall 

Vad gör du i morgon: I have no idea

Vad är det värsta du vet?: Falskhet, lögner, när jag känner mig ful

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja 

 

Vad är det finaste du fått?: finns mycke

En speciell dag du minns: när jag var på grönan med sofia,elliot och micke,haha vi hade helium plus att vi gick spökhuset.. sjukt kul dag!

 

Du samlar på: ingenting... eller jo pengar ;)

 

Dricker du/ vad tycker du om ungdomar som dricker? nej. nej jag har ingentting emot dom som dricker, dom får välja själv,bara dom inte dricker allderdens för ke :P

När grät du senast: kommer inte ihåg.

Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner: köpa allt jag vill ha, åka på resa med kompis.

Vill du gifta dig?: när jag blir äldre.

Vill du ha barn?: I framtiden, en tjej & en kille.

Är du musikalisk?: haha nej ablolut inte, men vill vara

Vad dricker du helst när du är törstig: cola

Bor dina föräldrar tillsammans?: Nej


Har du någon gång gråtit dej till sömns?: inte vad jag kommer ihåg

Biter du på naglarna: usch nej :D

Har du någonsin varit kär?: Mhm.


Kommentarer
Postat av: Theresa Omido♥

saknar dig med beeestis ♥

2011-07-29 @ 22:56:12
URL: http://endasttess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0