hannah moa och julia

tjaa, igår sov hannah julia och moa hemma hos mig, först åkte vi till trånkan och köpte godis 3 ben&jerrys och läsk.
sen åkte vi till mig sen kom hugo och anton ockå :)
orkar inte säga allt vad vi gjorde men vi hade skit kul, sen vid halv tolv tagga hugo och anton hem.
typ precis efter somna moa, en halvtimme senare hannah, så jag och julia gick iväg och snacka i telefon och hade skit kul, sen så när vi kom tillbaka så var hannah inrullad i VÅRAT täcke och moa hade en finfin ställning när hon sov också, ahhaha vi typ dog ci tog kort och allting, sen börja vi peta lite på moa för att hon skulle flytta på dig för hon tog upp hela sängen typ men då börja hon smaska och la sig på ett ännufinare sätt, wmen när jag och jjulia entligen lykats klämma ihop oss i sängen så flyttar moa på sig lite (i sömnen) och slår i huvet i sängkanten och bah AJJE och hon vaknade inte hahhahha, sen sätte hannah i sig upp också i sömnen och bah " kan ni vara tysa eller" och la sig ner igen och snarka lite hahahahahha.

sen på morgonen åt jag och hannah ben&jerry till frulle, eller typ, vid tolv åt vi en riktig frukost också hiih och vi drack julmust :D
men aja nu ska jag inte tråka ut er med ännu mera text så hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0