omg jag har träffat justins tvilling!

idag var jag i skolan som vanligt sen typ gick vårnan klass till nån konsert grej i östra,
gissa vad? en kille kommer upp på scenen börjar spela gitarr och ser precis ut som justin bieber :O
sen efter låten tar han micken och bah lalalalallal men jag vet att ni alla vill höra mig sjung(haan drev typ)
sen alla bah skrek och bah och inte av vilken artist som helst utan JUSTIN BIEBER  one less lonely girl!
så skrek alla ännu mer, och sen sjöng han fett bra också :) fråga julia och olivia jag höll på att flippa ur! och tänk hur det skulle bli om jag träffade riktiga justin :O
OMGGGGGG, JAG DÖÖÖÖR, sen medans han sjöng gick han av scenen och mot publicen alla bah sträckte sina händer mot han och drog i hans ttröja :O
bästa bilden på honom än så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0