ebba och matilda slaggade här :)

haha jag vet att jag skulle upptadera efter träningen igår men jag hann inte eftersom direkt efter träningen gick jag och matilda t centrum och köpte SKIT mycke godis :) driver inte jag köte för 96 och matilda för 110 hahaah sen så mötte vi ebba vid balettvägen och då hade hon också köpt godia :)
sen så vare F-F heela dagen, eller hon kom hem 1 på  natten.
men orkar iinte skriva om vad vi har gjort :P ahahah dom typ provade hela min garderob :O
,
idag ska mikaela och matilda slagga hos mig också,  mickan kommer om typ 30 minuter, vi ska träffa några snygaa killlar :)
mihi!
men jag uppdaterar mera ikväll ska försöka komma ihåg :D
cp öga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0