hemma nu

nu har jag precis kommit hem från åland :( fyfan vad kul vi hade dära! och juste :D vi hade 2 olika pris utdelningar, först dom 2 som hade kommit på alla träningar under den här treminen och då vann sara och amanda, sen igår hade vi den som hade utvecklats mest och då VANN JAG :D goo me!
Hehe :D
och hahaahhahah igår aså fyfan vad kul! kolla.
våra tränare hade sagt att vi skulle vara inne i våra stugor klockan 11 på kvällen (dom var och basta då)
aah men iallafall jag hannah matilda och sabina delar ju stuga med uffe (tränare) ahh och han var ju pch basta, så klockan halv 12 hade alla gått in och var i sina rum, och då så knackar det på vårat fönster jag och matilda kollar ut genom det och matilda bara skriker AAHHHH DET STÅR EN MÄNNISKA DÄRA! och så öppna jag fönstret och kollade så vara hannah och sabina som stog där, och dom hade tagit en mopp och sen laggt en kotfa på "pinnen" så om man kollade snabbt såg det ut en en människa :)) haha men dom bad oss att komma ut med dom så vi gjorde det, och vi bankade men den på massa fönster hahah, men sen så banka vi på pojkar 99, dom ba FAN VAD LÄSKIGT DET STÅ NÅGON DÄR! hahahah men efter ett tag bestämmde vi oss för att gå in, och då ser vi uffes skugga i huset så vi ba shit nu kommer vi få skäll!
så vi gick in i stugan och så går vi in till vardagsrummet vi bah men vafan det är ingen där :o så kollar vi lite matilda ba omg tänk så var det någon annan människa här?!?!  jag bba nää vi kanske såg i syn....
så hoppar uffe fram från köket och skriker hahaahhahaha fyfan vad rädda vciv blev aså vi la oss ner på golvet och höll på att skita på oss! fyyyyyyydan aså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0