kuk

aa som ni har märkt så har jag inte bloggat på ett tag  :S
men i torsgags var jag med matilda och elin, vo såg på bio, jag saknar dig, fyyyyfan vad bra! omg vill se den igen  jag satt och grät typ heeela filmen!!! shiit vad bra :)
och sen i fredags var jag först i farsta med matilda, sen åke vi till träningen.
sen igår hade vi handbollscup hela dagen, sen fylle bäsa theresa år :) grattis i efterskott,
sen så slagga jag hos matilda till idag och på morgonen spelade vi handbolls cup men vi åke ut i semi tror jag ? men vi spelade ju ändå i 97 seriien... så det var bra jobbat tjejer!
och sen nu så har vi gäster :)
.
sååå där var lite bortförklaringar :P
men aja puss
hahahahahahahahhah cp bild :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0