min dag

somsagt var jag ju med bella och olivia idag:) vi hade kuuuul haha fast vi var inte så länge :( men först gick vi hem till mig och då börja vi chatta med kevin på fb (haha han satt en vånging upp men ändå )
och han ville att vi skulle häma den åt honom, så vi tog den sen skulle vi lägga den bakom hans dörr knacka och springa ner igen, men precis när vi skulle gå upp för trappan så kom han ner så olivia ger mig tallriken och jag bah slänger/lägger den på alla nytvättade kläder så springer vi där ifrån, å kevin bah -vart är min mat?!'aså haahahhaha skit kul, men sen så snackade vi lite bara.
men sen var bella tvungen att gå hem, och då gick jag och olivia hem till olivia och då så satt vi vid datan men typ efter en timma så var jag tvungen att gå hem av en anledning, och så gick jag hem och när jag kom hem var ingen hemma och dörren var LÅSSSSSST! hahaha damp! så jag kom inte in på typ e timme :O
men det var kul jag hoppade på min studsmatta sammtidigt som jag snacka med threresa i luren :)
och sen kom jag in och kollade på idol... men aja IMORGO ÄR DET STUDIEDAG WIHOOO
hahahaha driiiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0