you never know what you have untill you lose it

tjaa, igår så hade vi match vi vann med 23 16 tror jag +vi hade ingen målvakt för dom konde inte spela så vi tog en vanlig utespelare ;) haha sen efter det åkte jag och matilda och fika :) sen så åkte jag matilda och hannah på bio, jag saknar dig igen haha men den är skit bra :) fast asså det fans exakt tre platser kvar men dom var utspridda så och vi ville inte sitta med någon random helt ensam liksom, så vi satt i trappan och tittade. haha':)
och idaag så var jag och matilda på grönalund ;) skit kul, fast idag var sista dagen, sen stäbgt resten av årent :(
sad face-.-
men anyway imorgon är det skoolfoto och jag har ingenting att ha på mig!! PANIIIIK seriöst!
men jag måste leta vad jag ska ha på mig nu
juste, jag tog navelpercing för drygt en vecka sen, och här är resuktatet ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén - photography & fashion

Tack! :) Aa jag går i 8an och är 97a, va trodde du? :D

2011-09-25 @ 22:40:04
URL: http://josephinebroden.se
Postat av: Miranda

Grrymmtt snyggttt!!

2011-09-27 @ 16:36:38
URL: http://miraandas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0